Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Konstrukční řešení řízení formulového vozu
Červenka, Filip ; Porteš, Petr (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tématem této diplomové práce je konstrukční návrh řízení pro vozy Dragon 4 a Dragon 5. Práce analyzuje principy spojené s konstrukcí systému řízení, jako vratný moment, změna odklonu vlivem zatáčení či změna výšky čepu, jakož i vliv geometrie řízených kol na tyto principy. Stěžejní částí je návrh systému řízení pro praktické použití v mezinárodní soutěži univerzitních týmů. Simulace zatížení součástí je zpracována metodou konečných prvků. Nedílnou součástí je problematika přenosu zatížení a datových souborů pneumatik. Na závěr je uvedeno několik příkladů práce s nastavením pro průjezd zatáčkou.
Identifikace silových účinků při přepravě kapalin
Štursa, Martin ; Pokorný, Přemysl (oponent) ; Kubín, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá přepravou kapalin na pozemních komunikacích. V první části jsou rozděleny nádrže dle konstrukce, dále je zde zpracována problematika přepravy kapalin podle Evropské dohody o mezinárodní silniční přepravě nebezpečných věcí (ADR). V druhé části jsou definovány a spočítány mezní stavy (MS) pro vozidlo přepravující kapalinu při průjezdu zatáčkou. Tyto jsou dále aplikovány ve vzorovém příkladu z praxe.
Výpočtové modelováni komplexních vlastních frekvencí tramvajového kola při průjezdu zatáčkou
Burian, Josef ; Hadaš, Zdeněk (oponent) ; Švancara, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá výpočtovým modelováním komplexních vlastních frekvencí tramvajového kola při průjezdu zatáčkou. Cílem bylo nalezení nestabilních tvarů kola, analýza vlivu parametrů na nestabilní tvary a výpočet vibrací na povrchu kola pro výpočtové modelování vyzařování hluku do okolí.
CFD analýza monopostu Formule student při průjezdu zatáčkou
Derka, David ; Hostinský, Vladimír (oponent) ; Popela, Robert (vedoucí práce)
Formule Student je studentská soutěž, kde se každoročně vyvíjejí nové závodní monoposty. Cílem je co nejvíce snížit čas na kolo a k tomu z velké části napomáhá kvalitně navržený aerodynamický paket, ten umožňuje generovat přítlačnou sílu za pomoci které je vozidlo schopno projet zatáčky ve vyšší rychlosti. Tato práce analyzuje průjezd konkrétního monopostu v ustáleném stavu zatáčení za pomoci CFD. Nejdříve je popsán průjezd vozidla zatáčkou a následně je rozebrána samotná CFD analýza. Výsledky odhalují nedostatky aktuálního aerodynamického paketu a je navrženo jejich řešení.
Výpočtové modelováni komplexních vlastních frekvencí tramvajového kola při průjezdu zatáčkou
Burian, Josef ; Hadaš, Zdeněk (oponent) ; Švancara, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá výpočtovým modelováním komplexních vlastních frekvencí tramvajového kola při průjezdu zatáčkou. Cílem bylo nalezení nestabilních tvarů kola, analýza vlivu parametrů na nestabilní tvary a výpočet vibrací na povrchu kola pro výpočtové modelování vyzařování hluku do okolí.
Konstrukční řešení řízení formulového vozu
Červenka, Filip ; Porteš, Petr (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tématem této diplomové práce je konstrukční návrh řízení pro vozy Dragon 4 a Dragon 5. Práce analyzuje principy spojené s konstrukcí systému řízení, jako vratný moment, změna odklonu vlivem zatáčení či změna výšky čepu, jakož i vliv geometrie řízených kol na tyto principy. Stěžejní částí je návrh systému řízení pro praktické použití v mezinárodní soutěži univerzitních týmů. Simulace zatížení součástí je zpracována metodou konečných prvků. Nedílnou součástí je problematika přenosu zatížení a datových souborů pneumatik. Na závěr je uvedeno několik příkladů práce s nastavením pro průjezd zatáčkou.
Identifikace silových účinků při přepravě kapalin
Štursa, Martin ; Pokorný, Přemysl (oponent) ; Kubín, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá přepravou kapalin na pozemních komunikacích. V první části jsou rozděleny nádrže dle konstrukce, dále je zde zpracována problematika přepravy kapalin podle Evropské dohody o mezinárodní silniční přepravě nebezpečných věcí (ADR). V druhé části jsou definovány a spočítány mezní stavy (MS) pro vozidlo přepravující kapalinu při průjezdu zatáčkou. Tyto jsou dále aplikovány ve vzorovém příkladu z praxe.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.